Hertelden güncel bilgi sayfanız. aradığınız buralarda biryerde hoşgeldiniz. (welcome)
Google

Kemal Kılıçdaroğlu Rakı ve Elitist Twitter Yorumları!

Kemal Kılıçdaroğlu Rakı ve Elitist Twitter Yorumları!


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


Kemal Kılıçdaroğlu Rakı ve Elitist Twitter Yorumları!
Bu sözler sonrası Twitter'da çok sayıda yorum yapıldı. İşte bazıları:

-Akp bile rakı içenleri partiden atacağım dememişti. Sahiden sağa kaymışlar.

-Kılıçdaroğlu az önce rakı sofrasıyla başlayan o uzun cümlesinden sonra İzmir'de oy oranının % 5 azaltmış oldu

-Politikalarınıza rakı soframızı alet etmeyin.. .

-Bu cümleyi beğendim, her rakı sofrasında vırvır konuşmalar iyice bıktırdı.....

-Rakı soframızdan ne istedin ey Kılıçdaroğlu!

-Elit olmak ne kolay ya, rakı iç tamam.

-Abi şu rakı sofralarını bir rahat bıraksanız. Ne etti la rakı sofrası size?

-Güne damgasını vuran söz "Bana çalışan adam lazım,rakı masalarında içip içip konuşan değil"Kemal Kılıçtaroğlu

-Elitizmi red eden, rakı sofrasında memleket meselesini çözmeye çalışanları temizleyecek olan ve Dersim'li Kemal olduğunu söyleyeni severiz .

-Ben de niye böyle elitim diyordum meğerse her akşam rakı ictigim icinmis

-rakı içenlere de rest çekti????

-Rakı sofrası yerine "Oturduğu yerden" falan deseydi keşke.

-rakı sofrasında memleketi kurtaranlar yandınız dışlandınız

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 03:55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google

Copyright © 2017 bf-legacy Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy

DMCA.com Protection Status